CDMS reprezintă locul unde o firmă ce oferă servicii medicale,  FDI se poate se poate abona pentru a avea la dispoziție suportul informatic pentru susținerea unei activități pentru servicii medicale integrate la domiciliu. 
Pentru înrolarea unui FID în cadrul CDMS se vor urma următorii pași:
  • solicitarea din partea FID pentru deschiderea unui cont in rețeaua CDMS;
  • incheierea contractului pentru administrarea contului propriu pentru FID ul solicitant;
  • personalizarea portalului propriu de catre FID –  pregatirea pentru  utilizare.

Pentru obtinerea unor informatii suplimentare puteti suna la numarul de telefon, 0258 811 083, sau utilizati Formularul Informate/Solicitări și/sau pentru a solicita deschiderea unui cont.

Pentru deschiderea unui portal FID, utilizați Formularul Informare/Solicitări pentru  solicitarea deschiderii unui cont în rețeaua CDMS – ALBA.

 
Prin completarea si trimiterea datelor prin Formularul Informare/Solicitări sunteti de acord cu Politica de confidențialitate publicate pe aceasta pagina web.
 În urma Solicitării FID-ului acesta va fi contactat de administratorul centrului CDMS pentru încheierea contractului și deschiderea contului și portalului medical pentru FID ul solicitant.

Operaționalizare portal medical FID

  1. După încheierea contractului pentru deschiderea contului FID-ului in cadrul centrului CDMS, administratorul CDMS asistă FID-ul pentru setarea inițială a portalului medical al acestuia.
  2. Din partea centrului CDMS o persoană autorizată realizează instruirea personalului FID-ului, pentru operarea modulelor aplicației pentru FID, a aplicațiilor pentru dispozitivele mobile  utilizabile pentru activitatea de administarea materiale, precum și a activităților specifice pentru efectuarea vizitelor la domiciliul pacientului.
  3. După înscrierea persoanei care va avea rolul de administrare a portalului, FID-ul devine independent, centrul CDMS ne mai având acces la datele acestuia.
  4. Administratorul portalului FID-ului va crea conturile pentru angajații FID -ului. Fiecare angajat înscris în baza de date a FID-ului va beneficia de un portal propriu-personalizat prin care își poate desfășura activitatea.
  5. Activitatea FID-ului se va desfășura cu respectarea noremlor medicale în viguare, precum și a reglementărilor privind protecția și confidențialitatea datelor medicale sau personale ale pacienților.